Preču piegāde

Interneta veikals ANATA.LV piedāvā saņemt pirkumus ar piegādi uz DPD Pickup punktiem, Omniva pakomātiem, Latvijas Pasta nodaļām visā Latvijā (piegādes laiks 2-4 darba dienas) un ar kurjeru uz Jūsu adresi (piegādes laiks 1-3 darba dienas).

Piegādes veids

Piegādes cena

Bezmaksas piegāde

DPD piegāde

 1,90 €

pirkumiem no 35 

1,90 €

pirkumiem no 35

Latvijas Pasta nodaļas piegāde

2,80 €

pirkumiem no 35

KURJERS

4,00 €

pirkumiem no 50 

Apmaksa

Pirkumus iespējams apmaksāt ANATA.LV vietnē ar internetbankām SEB bank, Swedbank, Citadele, Luminor  u.c ., VISA vai MASTERCARD norēķinu kartēm, kā arī ar pārskaitījumu uz ANATA SIA bankas kontu. Iepērkoties ANATA.LV vari justies droši, jo mēs izmantojam  SecureCode un VbV drošības risinājumus. AS "SEB banka" ir ANATA SIA oficiālais maksājumu pakalpojumu sniedzējs.

Piegāde uz DPD Pickup punktiem

DPD Pickup punktu sarakstu  var apskatīt šeit.

Sūtījuma izsekošana internetā

Sūtījumi kas tiek nosūtīti uz DPD Pickup punktiem no nosūtīšanas brīža ir izsekojami. Sūtījuma kustības ceļam var sekot šeit.

Sūtījuma saņemšana

Tiklīdz Jūsu sūtījums tiks piegādāts DPD Pickup punktā, Jūs saņemsiet SMS ar PIN kodu uz Jūsu norādīto telefona numuru.

Saņemot preci, Jums jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase, ID karte, autovadītāja apliecība). Saņemto PIN kodu var nodot arī trešajai personai, kurai, dodoties pēc pakas, jānosauc tās saņēmēja vārds, uzvārds un saņemtais PIN kods. 

Atsevišķām DPD Pickup punktu darba laiki var atšķirties, tāpēc pirms došanās pēc sūtījuma iesakām pārliecināties par darba laiku.

Sūtījuma uzglabāšanas laiks

Sūtījumu Jūs varēsiet izņemt 7 kalendāro dienu laikā pēc SMS saņemšanas. Ja šajā periodā sūtījums netiek izņemts, tas tiek atgriezts ANATA SIA.

Piegāde uz Omniva pakomātiem

Omniva pakomātu sarakstu  var apskatīt šeit.

Sūtījuma izsekošana internetā

Sūtījumi kas tiek nosūtīti uz Omniva pakomātiem no nosūtīšanas brīža ir izsekojami. Sūtījuma kustības ceļam var sekot šeit.

Sūtījuma saņemšana

Tiklīdz Jūsu sūtījums tiks piegādāts Omniva pakomātā, Jūs saņemsiet SMS ar durvju kodu uz Jūsu norādīto telefona numuru. Pēc īsziņas saņemšanas, dodieties pie pakomāta. Pieskaroties ekrānam, izvēlieties valodu, pēc tam izvēlieties “Sūtījuma saņemšana". Ekrānā ievadiet īsziņā saņemto durvju kodu, pēc kā pakomāta durvis atvērsies un Jūs variet paņemt savu sūtījumu.

Sūtījuma uzglabāšanas laiks

Sūtījumu Jūs varēsiet izņemt 7 kalendāro dienu laikā pēc SMS saņemšanas. Ja šajā periodā sūtījums netiek izņemts, tas tiek atgriezts ANATA SIA.

Piegāde uz Latvijas pasta nodaļām

Latvijas pasta nodaļu sarakstu var apskatīt šeit.

Sūtījuma izsekošana internetā

Latvijas Pasta sūtījumi no nosūtīšanas brīža ir izsekojami internetā. Sūtījuma kustības ceļam var sekot šeit.

Sūtījuma saņemšana

Sūtījumi, kuri adresēti uz pasta nodaļām, tiek piegādāts aicinājums saņemt sūtījumu pasta nodaļā. Saņemot sūtījumu Latvijas Pasta nodaļā, saņēmējam jāuzrāda pase, personas apliecība vai autovadītāja apliecība.

Sūtījuma uzgabāšanas laiks

Sūtījumu, kuri adresēti uz pasta nodaļām, adresātiem tiek piegādāts aicinājums saņemt sūtījumu pasta nodaļā. Sūtījums tiek uzglabāts pasta nodaļā 10 dienas, skaitot no aicinājuma izsniegšanas dienas. Ja šo 10 dienu laikā sūtījums nav izņemts, tad sūtījums tiek nosūtīts atpakaļ ANATA SIA.

Piegāde ar kurjeru

Preču piegāde ar kurjeru tiek veikta darba dienās.

Kurjers sūtījumu piegādās uz Jūsu mājām, biroju vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu adresi.

Par paredzamo sūtījuma piegādes laiku un sūtījuma numuru tiksiet informēts SMS veidā vai e-pastā.

Sūtījuma saņemšana

Preču piegādes brīdī pēc kurjera lūguma nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.

Bezkontakta piegādes gadījumā, sūtījums tiek nodots saņēmējam (fiziskām gan juridiskām personām) to novietojot saņēmēja norādītajā vietā, ievērojot drošu distanci (vismaz 2m) un nepieļaujot tiešu kontaktu starp kurjeru un saņēmēju.

Sūtījuma piegādes brīdī saņēmējam jānosauc kurjeram īsziņā saņemto PIN kodu, ja pirms sūtījuma piegādes saņemta SMS ar 4 ciparu unikālu PIN kodu.

Ja sūtījuma pieņemšanas brīdī pamanāt iepakojuma bojājumu, nekavējoties par to informējiet kurjeru, kurš sūtījumu ir piegādājis, un sastādiet iepakojuma bojājumu aktu. Ja pasūtītā prece tiek pieņemta un sūtījuma dokumentā netiek veiktas piezīmes, tiek uzskatīts, ka sūtījums piegādāts bez bojājumiem.

Ja piegādes laikā nebūsiet norādītajā adresē un nepieņemsiet sūtījumu, kurjers adreses pasta kastītē atstās informatīvu paziņojumu par neveiksmīgu piegādi, un sūtījums tiks nogādāts atpakaļ uz kurjera biroju. 14 dienu laikā no pirmā piegādes mēģinājuma Jums jāsazinās ar kurjerdienesta kurjeru, lai vienotos par atkārtotu piegādi.

Pasūtījuma saņemšana birojā

Apmaksāt pasūtījumu iespējams tikai tiešsaistē, ANATA.LV vietnē vai ar pārskaitījumu uz ANATA SIA bankas kontu pēc pasūtījuma noformēšanas ANATA.LV vietnē. Apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā vai ar debetkarti pie pasūtījuma saņemšanas nav iespējams.

Kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, mēs ar Jums sazināsimies, lai vienotos par saņemšanas laiku. Biroja adrese ir Vienības gatve 51, Rīga.

Biroja darba laiks katru darba dienu var atšķirties un atsevišķās dienās preču izsniegšana var nebūt pieejama.

Ja Jums ir svarīgi saņemt pasūtījumu konkrētā, tieši Jums ērtā laikā/dienā, lūdzam piezvanīt mums pirms pasūtījuma veikšanas, lai noskaidrotu vai pasūtījumu būs iespējams izsniegt konkrētajā laikā.

Ja vēlaties saņemt pasūtījumu tajā pašā dienā, lūdzam piezvanīt, lai noskaidrotu  vai prece ir pieejama uz vietas un vai mēs to varēsim izsniegt Jums ērtā laikā.

ANATA.LV tālruņa Nr. +37120016556

Pirkumu grozs